MafiaTurk - Mafia Türkiye




  • Derecelendirme: 1.67/5 - 3 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Mafia 2 MP Sorunu
#1
Gençler ben mafia2 yi 1 yıldır oynuyorum multiplayeri doğru bi şekilde indirdim her şeyini yaptım girince invalid pc version detected dedi. sonra pc dosyası uyumlu değilmiş orjinal sitesinden indirdim o dosyada çalışmıyodu şimdi ne yapsam gençler az yardımcı olun
Ara
Cevapla
#2
ne biçim mafia forumu hiç kimse yardım etmiyo :S
Ara
Cevapla
#3
forum yeni kuruldu sanırım daha gelişmeleri olduğu için yoğun
Ara
Cevapla
#4
Lunaci Gelince Cevaplar...
Ara
Cevapla
#5
This Patch i indirip içindeki PC klasörünü mafia2 nin pc kalasorunle değiştirin.
Lunaci İmzası
19559.png
Youtube Kanalım: TIKLA /\  İnternet hızım: TIKLA
Cevapla
#6
lunaci onu yaptım zaten ben o dosya çalışmıyor bende ben başka bi çözüm arıyorum yokmu başka çözüm
Ara
Cevapla
#7
Mafia2'ye herhangi bir mod yükledin mi veyahut dosyalarında daha önce değişiklik yaptın mı?
Ara
Cevapla
#8
Yok kardeşim direk cd den indirdim bi değişiklik yapmadım sadece DLC olarak freeride indirdim onlada alakası yokmuş zaten
Ara
Cevapla
#9
(18.07.2013, Saat:20:19)Despot. Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Yok kardeşim direk cd den indirdim bi değişiklik yapmadım sadece DLC olarak freeride indirdim onlada alakası yokmuş zaten

Destpot bak Bunu indir: http://m2-multiplayer.com/files/pc.zip sonra buradaki pc kalasorunu mafia2 dizinine at tümüne evet de Big Grin
Lunaci İmzası
19559.png
Youtube Kanalım: TIKLA /\  İnternet hızım: TIKLA
Cevapla
#10
la o linki indirince işaretinde boş bi kağıt var normalde zip dosyası işareti olması gerekiyo ama işte bunda bi bozukluk var
Ara
Cevapla

Digg   Delicious   Reddit   Facebook   Twitter   StumbleUpon  


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  loading sorunu black box emir uçar 1 347 15.09.2017, Saat:01:04
Son Yorum: Lunaci
  Mafia 2 loading sorunu Tamer Parker 14 11,671 10.06.2016, Saat:10:51
Son Yorum: Lunaci



Konuyu Okuyanlar:
1 Ziyaretçi

Mafia 2 Online
Z-TR Gaming
   
Hakkımızda
MafiaTurk - Mafia Türkiye 2013 yilinde kurulmuş bir topluluktur. Misyonumuz tüm mafia tarzı oyunları seven oyuncuları bu toplulukta toplamaktır.
Yandex.Metrica